maandag 16 augustus 2010

De duif... Part 2...

Wie op wie wraak heeft genomen, die morgen dat ik de duif doodreed, weet ik niet.
Feit is dat ik wel geflitst ben door het vogeltje in het nestkastje op weg naar die interventie bij onze Waalse buren, waarbij ik in de vlucht een duif naar de duivenhemel geholpen heb onderweg... In opdracht welteverstaan, dus mijne portemonnee moet niet open :-D
Eerst flitste het vogeltje mij, waarna ik de duif omvermaaide. Onwetend (van het geflits), ongewild (die duif mocht nog verderleven van mij).
Snelheid : voorlopig ongekend.
Feit is wel dat we door werken nu een omleiding moeten maken om bij onze Waalse buren te raken, en dat de opbrengsten van die flitspaal nu wel behoorlijk gaan zakken. Want we worden daar héél veel geflitst met onze MUG... In de nabije toekomst dus iets minder :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten